HEI Spar Skjelsvik Fotballskole 2023

7.-11 august for alle jenter og gutter mellom 6-16 år (født 2006-2016)

6-8 år – Basisgrupper

Handler om å få flest mulig kvalitetstouch og lek. Trenerne har hovedfokus på tilbakemeldinger på teknisk utførelse og motorikk.

9-12 år – Utviklingsgrupper

Hovedfokuset her er taktisk forståelse av spillet, gjennom blikk, valg og handling. Øvelsene vil inneholde taktiske elementer.

13-14 år – Elitegruppe

Gruppen vil jobbe som et lag og fokuset er på å forbedre den taktiske forståelsen av spillet.

10-16 år – Keepergruppe

HEI Keeperakademi kommer med keepertrenere.

Deltakerne får

14:05 – 15:00Spill/Konkurranser
15:00 – 16:00Avslutning – Vi kan passe på barna frem til 16.00 ved behov

Betaling

Betaling gjøres ved påmelding i Spondgruppen. For å melde inn i Spondgruppen, trykk linken her

Eventuelt kan du gå inn i Spond appen på telefon – Trykk på grupper – Nederst i bilde kan du trykke på «Skriv inn kode» – Der kan du skrive inn koden: EJBTS

Pris: 1 500 kr + 40 kr i transaksjonsavgift

Spar gir tsjorte, ball og flaske som gave til alle påmeldte!

Tillatelse

Vi kommer til å filme og ta bilder av barna, samt muligens bruke dette på vår hjemmeside eller i markedsføringsøyemed. Gi oss en tilbakemelding dersom du ikke ønsker dette.

Garderober

Vi har garderober tilgjengelig, men er ikke enda sikre på om vi får bruke disse grunnet Covid-19.

Foreldreregler

Når det gjelder treningen ute på feltet så ønsker vi ingen forstyrrelser fra foreldre underveis i treningen. Du kan se på, men må stå utenfor banen. Dersom du ønsker kontakt med ditt barn kan dette gjøres i matpausen, eller du kan henvende deg til en av trenerne.

Differensiering

Vi gjør oppmerksom på at gruppeoppsettet ikke er statisk. Vi justerer spillere opp og ned der vi mener det er nødvendig.

Forberedelse

Det er viktig for konsentrasjon og kvalitet at du står opp i god tid og spiser frokost før du kommer til oss. Eller har med deg frokost om du kommer tidlig. Husk, det er lenge til lunsj! Ha gjerne med en banan/liten matpakke i sekken i tilfelle du blir sulten før lunsj.

Utstyr

Det er vanlig fotballtøy som gjelder. Ha alltid drikkeflaska med deg på feltet. Du kan fylle drikkeflasken i de innlagte pausene. Bruk leggskinn. Du får ikke være med i spill dersom du ikke har leggskinn på.

Trivsel

For at alle skal få en god opplevelse er det viktig at du bidrar med din positivitet og vennlighet.

• Vi har nulltolleranse for mobbing! Ved mobbing kontaktes forelder, og spilleren må bli hentet
  • eller må gå hjem.
  • Vær en god venn med de rundt deg
  • Vis god oppførsel ovenfor dine trenere og de andre spillerne