Velkomstbrev HEI Spar Skjelsvik fotballskole 2022

Vi gleder oss skikkelig til å ta dere alle imot!

I samarbeid med Spar Skjelsvik gleder vi oss til en super uke med masse idrettsglede!

MEN! Det er viktig at dere leser gjennom dette skrivet nøye.

Vi har jobbet for å få på plass et trenerteam bestående av talentfulle og dyktige ledere, som har fått i oppgave å se alle barna og sørge for at alle har det gøy. Trenerteamene er satt sammen av både erfarne trenere og ferske trenertalenter fra Hei. Alle har gode egenskaper og verdier både som mennesker og trenere.

Velkommen til Heis Spar Fotballskole!

All kontakt under fotballskolen skjer enten via melding i Spond til Mats Tvedt eller ved å ringe 480 95 910

Vi har faste ledere per gruppe

Hovedansvarlig for alle gruppene er Mats Tvedt med hjelp fra Lars Johansen.

Ansvarlig for mat er Damegruppa på HEI

Vi har faste grupper men kan flytte spillere opp og ned aldersklasser ved behov.

Vi unngår syke eller småsyke barn ved

– Foreldre holder barna hjemme ved den minste mistanke om sykdom.

– Vi tar barna ut av treningsgruppen ved mistanke om sykdom, ringer foresatte og ber om at barnet blir hentet.

Tidsplan for dagene

09:00 – 09:45Mulighet for å komme tidlig
09.45Seneste oppmøte til fotballskolen
10:00 – 10:15Morgenmøte – Velkommen/krav/program/Inndeling i grupper
10:15 – 12:00Økt 1
12:00 – 13:15Pause – Lunsj
13:15Samling i grupper
1315-15:00Økt 2
14:00-14:15Fruktpause
15:00-16:00Organisert aktivitet er over – Barna kan være hos oss frem til 16:00 ved behov

Forfall

Husk å melde forfall så tidlig som mulig. Det kan meldes inn ved å avslå den aktuelle dagen i Spondgruppen til gruppen til barnet. Eller sende en tekstmelding til 48095910.

Mat og lunsj

Barna får god lunsj fra Spar Skjelsvik. Barna får frukt fra Spar i fruktpausen, frukten vil behandles nøye med tanke på Covid-19. Ta gjerne med en liten ekstra matpakke, da vi ofte opplever barn som blir sultne før lunsj eller etter lunsj.

Garderober og klubbhus

Vi kommer ikke til å bruke garderobene, med mindre det blir kjempedårlig vær. Lunsjen deles inn i noen grupper i klubbhuset og noen grupper ute.

Foreldreregler

Når det gjelder treningen ute på feltet så ønsker vi ingen forstyrrelser fra foreldre underveis i treningen. Du kan se på, men må stå utenfor anlegget. Dersom du ønsker kontakt med ditt barn kan dette gjøres i matpausen, eller du kan henvende deg til en av trenerne.

Forberedelse

Det er viktig for konsentrasjon og kvalitet at du står opp i god tid og spiser frokost før du kommer til oss. Eller har med deg frokost om du kommer tidlig. Husk, det er lenge til lunsj! Ha gjerne med en banan/liten matpakke i sekken i tilfelle du blir sulten før lunsj.

Utstyr

Det er vanlig fotballtøy som gjelder. Ha alltid drikkeflaska med deg på feltet. Du kan fylle drikkeflasken i de innlagte pausene. Bruk leggskinn. Du får ikke være med i spill dersom du ikke har leggskinn på.

Tillatelse til bilder og video

Vi kommer til å filme og ta bilder av barna, samt muligens bruke dette på vår hjemmeside eller i markedsføringsøyemed. Gi oss en tilbakemelding dersom du ikke ønsker dette. Vi er nøye med hvordan bilder vi tar og hvilke bilder som brukes.

Trivsel

For at alle skal få en god opplevelse er det viktig at du bidrar med din positivitet og vennlighet.

– Vi har nulltolleranse for mobbing! Ved mobbing kontaktes forelder, og spilleren må bli hentet eller må gå hjem.
– Vær en god venn med de rundt deg
– Vis god oppførsel ovenfor dine trenere og de andre spillerne
– Rydd etter deg! Det skal ikke ligge matpapir eller annet igjen på området – Hjelp til å samle utstyr

Sikkerhet

Dersom du har spørsmål eller bekymringer kan du snakke med trenerne, de er her for å hjelpe deg. Du skal ikke bevege deg vekk fra området uten å ha klarert dette med kursansvarlig.

Holdning

Vi i Hei prioriterer holdning og disiplin når dette kreves. I utviklingen som fotballspiller er det avgjørende at du lærer deg de krav som stilles i fotballen. Dette er blant annet:
– Møt opp til rett tid.
– Vilje til å lære.
– Vær konsentrert når treneren snakker, samt på feltet i og teorirommet. – Lever ditt beste i forhold til fokus, kvalitet og innsats.

Akutte skader

Vi foretar førstehjelp på stedet ved akutte skader. Ved alvorlige tilfeller kjører vi deltageren til nærmeste akuttmottak/ringer etter ambulanse, og kontakter deltagerens foreldre.

Helse

Dersom du har allergi, sykdom, eller en skade er det greit å gjøre oss oppmerksom på det. Send melding til Mats Tvedt.

Rull til toppen