IL HEI Fotball kåret til årets breddeklubb

På NFF (Norges fotballforbund) sitt kretsting Lørdag 11.02.2023 ble IL HEI kåret til Årets Breddeklubb 2022 i Telemark.

Vi er super stolte over denne utmerkelsen og det denne kåringen forteller om hva vi gjør i klubben vår.

IL HEI har som klubb en utrolig stor positiv påvirkning på våre omgivelser takket være innsatsen&holdinger til spillere trenere støtteapparat familie og venner. IL HEI drives av engasjement og kjærlighet og har et utrolig stort samfunnsansvar ved og være inkluderende og skape likeverd og bredde.

Gjennom å skape gode miljøer skal fotballen være et sted der alle kan finne tilhørighet. Det ansvaret ønsker IL HEI og være en sterk formidler av gjennom å fremme verdiene trygghet, glede, respekt, likeverd og folkelighet.

Fotballen skal være et sted der alle kan finne tilhørighet og glede.

Juryens begrunnelse